Voilà bij deze een laatste update vanuit de Caraïben

17 juli 2017 - Havana, Cuba

Na een korte nacht in Moron zijn we ’s ochtends direct naar playa Flamingo doorgestoken over een weg die 25 km door het water liep. Prachtig zicht …. Op het strand aangekomen voor het eerst een echt Caraibisch strand gezien vanuit de boekjes, hagelwitstrand, felblauwe zee, mooie chicas (voor de anderen chicos)….

Na de obligate  mojito aan het strand naar Ché-town (Santa Clara) gereden met een tropisch plensbui… Daar hebben we na een lokale feestnacht, waarvan we tot in de vroege uurtjes hebben kunnen meegenieten van in ons bed de laatste trip gemaakt en zijn we vanmiddag toegekomen in onze eind bestemming: Havana. Eerste indruk is dat deze zeker de moeite van te verkennen is, maar de rest vertellen we wel als we in Belgenland zijn….

Grts la familia

1. Ria Suykerbuyk:
    17 juli 2017
    Wat eenfijne vakantie !!!oma was op de lappen" naar een feestje" bij een negentig jarige !geniet nog van uwlaatste stukje van uw reis!!! Dikke knuffels van oma! Kus van tante ria